Review: Het Recepten Afslank Plan (Judith Vermeer)

Wil je nog even wat kilootjes verliezen voordat je op vakantie gaat, of wil je net nu je terug bent de vakantie kilo’s er weer af hebben? Of misschien lees je deze review wel net voor of net na de feestdagen in december en is er van vakantie geen sprake, maar van de wens om af te vallen wel. Hoe dan ook: Het is altijd tijd om aan je figuur te werken en jij hebt waarschijnlijk de wens om wat dichter naar je streefgewicht te komen. Anders was je niet op deze pagina terecht gekomen, of wel? Het Recepten Afslankplan van Judith Vermeer zou misschien wel een oplossing voor je zijn, maar krijg je daadwerkelijk waar voor je geld? Na het ontvangen van een reviewkopie hebben we deze review geschreven. Lees snel verder om er achter te komen of het Recepten Afslankplan van Judith Vermeer iets voor jou is.

De verkoper van het Recepten Afslank Plan is Judith Vermeer. Als we echter verder spitten naar deze naam, komen we niets tegen wat duidt op een echt persoon. Na wat navraag via bekende en onbekende wegen blijkt Judith Vermeer een pseudoniem te zijn. Diegene die om privé redenen niet met haar echte naam in het boek wil staan is afgestudeerd als Diëtiste (Voeding & Diëtetiek). Het is een HBO opleiding, dus we mogen er vanuit gaan dat ze kennis van zaken heeft. Dat zint ons goed. We zien graag een echte opleiding van niveau als basis van de kennis waar een product mee gemaakt is. Het verhaal dat neergezet wordt op e salespage dat Judith een lotgenoot is die hetzelfde doormaakt als jij nu doet, lijkt enkel voor de verkoop ingezet te worden. Het feit dat er echter daadwerkelijk een diëtiste met papieren achter dit product zit, vinden we belangrijker dan een verhaaltje over dat ze mee kunnen leven en exact hetzelfde meegemaakt hebben als jij ;).

Judith Vermeer?

Judith Vermeer?

De salespage bestaat uit een verhaal dat je bijna doet geloven dat je met een lotgenoot te maken hebt. Dat klopt echter niet helemaal, zoals hierboven te lezen is. Er worden echter geen uitspraken gedaan op de salespage die over de top zijn. De claims die gedaan worden, is dat het boek niet alleen uit recepten bestaat (dat klopt). Dat afvallen niet heel lastig hoeft te zijn, door de juiste mindset en dat het op gewicht blijven ook erg belangrijk is. Verder komen we erg weinig uitspraken tegen of beloftes die niet waargemaakt kunnen worden. Er wordt over het algemeen alleen maar verteld wat er in het afslank receptenplan staat en niet welke resultaten je meetbaar kunt behalen. Er staat echter wel een kleine inconsistentie op de salespage. Bovenaan staat dat de hardcover GRATIS op je deurmat komt, terwijl je bij het afrekenen nog €2,95 extra moet betalen voor de bezorging. Daar gaat iets niet goed 😉

Het Recepten Afslankplan bestaat uit een aantal producten. Als eerste natuurlijk het hoofdbestanddeel, namelijk het boek zelf. Deze krijg je thuisgestuurd als fysiek boek, maar je hoeft na je bestelling niet te wachten tot de postbode komt. Je krijgt namelijk ook de mogelijkheid om gelijk een digitale versie te downloaden. Je krijgt dus een fysieke versie en een digitale versie voor dezelfde prijs.
Het boek Het Recepten Afslankplan telt 120 pagina’s en bestaat uit twee gedeelten. Het eerste gedeelte beslaat 60 pagina’s en bestaat uit de methode zelf. Deze is ingedeeld in 4 fasen, zodat je van begin tot het einde en zelfs daarna profijt kunt hebben van het afslankplan. Het boek is eenvoudig en begrijpelijk geschreven en bevat bij elk hoofdstuk een aantal praktische tips die je gelijk kunt toepassen. Het hele plan heeft als doel dat jij niet alleen door je voeding te veranderen afvalt, maar ook door je hele mentaliteit te veranderen in een flow komt waarbij je eigenlijk niet meer bewust op je eten of je beweging let. Uiteindelijk gaat alles door de veranderingen die je doormaakt bijna vanzelf.
Vervolgens krijg je 60 pagina’s met recepten die veel Paleo gebaseerd zijn. Er staat niet bij voor hoeveel personen de gerechten zijn, maar aan de portiegrootte te zien lijkt het om éénpersoonsgerechten te gaan. De gerechten bestaan uit een ingrediëntenlijst en een eenvoudige beschrijving van de bereiding. Bij elk recept staat een afbeelding die niet altijd van het eindresultaat is. Je weet dus niet altijd hoe smakelijk het uiteindelijk op je bord ligt. De recepten zijn gerangschikt in de eetmomenten van de dag, dus ontbijt, lunch, diner, snack enz…
Het boek ziet er gelikt uit. Je kunt duidelijk zien dat er veel aandacht aan besteed is en het zal niet misstaan in je boekenkast.

Recepten Afslankplan

Recepten Afslankplan

Natuurlijk zitten er nog een paar bonussen bij het Recepten Afslankplan, namelijk toegang tot de besloten Facebook groep en twee kleine e-books. De besloten Facebook groep heeft op het moment van schrijven rond de 90 leden. Dat is voldoende om tips en trucs uit te wisselen en antwoord te krijgen op gestelde vragen.
De e-books die je als bonus ontvangt zijn:

• 21 gezonde recepten: Een klein, maar goed opgemaakt e-book met 21 eenvoudige maar smakelijke recepten. Er is voldoende aandacht aan dit e-book besteed om het goed te laten ogen en de recepten zijn prima.
  • 10 Superfood smoothie recepten: Net als het hierboven genoemde 21 gezonden recepten boek is dit e-book simpel en klein. Het ziet er goed uit en de recepten zijn eenvoudig.

De twee losse bonus ebooks hebben we vaker voorbij zien komen als bonus bij andere producten. Het lijkt er dus op dat de waarde hiervan relatief weinig is, maar de ebooks zien er netjes uit en een gegeven paard mag je eigenlijk niet in de bek kijken.

We vinden veel reviews en reacties van klanten. De ene review is wat minder inhoudelijk dan de andere, maar als we alles bij elkaar optellen, is de stemming positief. We zien eigenlijk geen negatieve reacties voorbij komen en dat is een goed teken. Vaak is het lastiger om positieve reacties te spotten dan de negatieve. Een pluspuntje dus!

De prijs van het totale pakket is €27,- euro en dat vinden we een prima prijs. Bedenk je goed dat je voor dit bedrag bij andere producten in de dieet-markt vaak alleen een e-book ontvangt. Bij het Recepten Afslankplan van Judith Vermeer krijg je voor die prijs ook nog eens een fysiek boek gratis thuisgestuurd. Haha nee toch niet ! €2,95 extra voor de bezorging. Zo heb je nog meer het idee dat je daadwerkelijk wat gekocht hebt ;).

We kunnen niet anders zeggen dat het Recepten Afslankplan er erg gelikt en netjes verzorgd uit ziet. In tegenstelling tot veel andere dieet producten bevat het boek een methode die duidelijk is, no nonsens en eigenlijk heel voor de hand liggend. De methode pakt het complete plaatje aan. Van voeding en beweging tot je motivatie. Dat vinden we positief. De tips die gegeven worden zijn praktisch en haalbaar, ook voor mensen die normaal gesproken wat meer moeite hebben met discipline. De tips zetten namelijk aan tot kleine veranderingen die op zichzelf niet lastig zijn. Het grote gehele van de tips zorgt er uiteindelijk voor dat het totale plaatje klopt. De recepten uit het boek zijn eenvoudig en zien er smakelijk uit. Er zijn een aantal Paleo recepten, maar ze zijn niet allemaal gefocussed op deze voedingshype. De bonussen bij het e-book vonden we leuk, maar van weinig waarde. Een paar recepten die in een net e-bookje gezet zijn. De recepten zijn echter niet vernieuwend. Toch mag dat de pret niet drukken en zijn we in zijn totaliteit erg te spreken over het Recepten Afslankplan van Judith Vermeer. Voor ons is het 5 sterren waard. Of dat het voor jou ook is, hangt allemaal af van jouw eigen motivatie en aan je eigen inzet. Het Recepten Afslankplan geeft je in ieder geval alle handvatten om jouw inzet te laten vergroten en spoort je aan om daadwerkelijk je ideale gewicht te bereiken en te behouden!

• Is Judith Vermeer te vertrouwen?
  • Is Judith Vermeer een oplichter?
  • Is Het Recepten Afslank Plan het geld waard, of is het oplichting?
  • Wat zijn de ervaringen met Het Recepten Afslank Plan van Judith Vermeer ?

Heb je zelf ervaring met of vragen over Het Recepten Afslank Plan van Judith Vermeer? Laat dan een bericht achter!

Bezoekersscore 5 (2 reviews)

7 reacties op “Review: Het Recepten Afslank Plan (Judith Vermeer)

1. Ik heb het boek besteld maar niet ontvangen,maar wel betaalt, dus een groot gevoel van onbehagen is over mij gekomen. Want ik kan nergens verhaal halen geen adres enz. en op mails en berichten krijg ik geen reacties voor mij is het oplichting. Hoe ik mijn geld retour krijg weet ik nog niet maar ik doe wel aangifte van oplichting.
    Met vriendelijke groet,

Cocky

• Hallo Cocky,

Het met de zomerperiode kan het bij dit soort producten iets langer duren dan normaal. We spreken uit ervaring. Laat ons even weten of je alsnog het boek van Judith vermeer ontvangt. Dat is voor onze lezers ook wel interessant om te weten.

2. Ik voel me bekocht. Er werd vermeld dat de hardcover de brievenbus paste en je daarvoor dus niet thuis hoefde te blijven. Ik heb helemaal geen hardcover gehad en toen ik hierover mailde werd gezegd dat het alleen om het E-book ging. Nu staat er opeen op dezelfde site dat het alleen het E-book betreft. Ik vind dit oplichting en raad aan hier niet te bestellen.
    Daarbij zijn de reacties op hun site door allemaal zeer knap ogende dames gedaan. Eigenlijk had er toen al een lichtje bij me moeten gaan branden.
    Ook het boek is niks nieuws. Een soort samenraapsel van stukjes die je overal op internet kunt vinden. IK vrees dat Judith Vermeer een verzinsel is.
    En ik moest eerst en mail sturen twee weken na de bestelling voordat ik kon inloggen voor het E-book.

3. boek judith vermeer

Ik ben totaal ontevreden. Krijg een email met de belofte voor 19,00 Europa ontvang ik een fysiek boek en een e boek en enkele extra, s. Het fysieke boek komt niet. Na navraag komt er een email dat het alleen een e boek betreft. Na opnieuw een mail gestuurd te hebben krijg ik de inlog naam en de inloggen code van een andere cliënt toegezonden. Deze cliënt heeft dezelfde klacht ebook i.p.v. fysiek boek. Ik heb regelmatig contact met deze cliënt. Ook beloofd Judith Vermeer een niet tevreden geld terug garantie. Ik heb mijn geld terug gevraagd maar tot nu toe niets ontvangen. Ook wordt er op email niet gereageerd. Ik vind diepere oplichterij.
    00 %

4. Super tevreden

Ik ben erg tevreden over het programma van Judith Vermeer. Voor 19 euro krijg je toegang tot het leden portaal met in totaal 3 PDF bestanden. Een hiervan is Het Recepten Afslankplan. Tegen meerbetaling kun je een echt boek krijgen maar dit is voor mij niet van toepassing omdat ik het uitsluitend op mijn ereader lees. De recepten zijn eenvoudig te bereiden en lekker. Al met al een absolute aanrader.

Madelon

Did you find this review helpful? Yes No

• Goed om te lezen dat het is opgelost Elly.

Ik heb de communicatie die je met onze helpdesk hebt terug gelezen en ik begrijp dat het je in eerste instantie niet duidelijk was wat je hebt besteld. Jij ging ervan uit dat er een echt boek verzonden zou worden, deze waren op het moment dat jij hebt besteld echter uitverkocht. Om deze reden heb je 11 euro minder betaalt (19 euro ipv 29,95.-). Hiervoor hebt je het ebook en toegang tot het leden gedeelte + twee bonus ebooks ontvangen. Zoals door onze helpdesk gecommuniceerd mag je deze ondanks dat we het aankoopbedrag inmiddels hebben gecrediteerd houden. Juist om misverstanden te voorkomen communiceren we dit zo helder mogelijk op onze website en het bestelformulier. Om deze reden vind ik het jammer dat je onze hard werkende medewerkers ‘oplichters’ noemt en in de bovenstaande reactie anders uitlaat dan tegen onze medewerkers. Het goede nieuws is dat de vijfde (!!) druk van Het Recepten Afslankplan op dit moment bij de drukker ligt. Als er vragen zijn dan mag je me altijd een berichtje sturen.

Liefs,

Judith